سکوت خودت را بشکن!

پروفایل شخصی محمد سلاجقه

دل نوشته ها و علایق من

سکوت خودت را بشکن!

این روز ها فر یاد که میزنی می گذارند به پایه دیوانه بودنت 

هیچ کس نمی گوید: بیچاره دارد عقده هایش را خالی میکند!!

این روز ها آرمان ها در حنجره ها نمی ماند بلکه در دالان فراموشی گم می شود 

از خود بپرسیم آیا آرمان های پدرانمان در قلب هایمان زنده است؟؟؟

؟



نظرات شما عزیزان:

وحید
ساعت14:18---21 خرداد 1392
داداشی اگه دلت خواست چهار تا فقط چهارتا عکس قشنگ تر بذار یکمم به وبت برس داره به تاریخ می پیونده امروز فرداست میراث فرهنگی از اینترنت حذفش کنه دیگه باید بریم داخل موزه دیدنش یه وقت ناراحت نشی داداش گلم انتقاد کردم ولی یه کم بهش برسی دیگه میشه عالی عالی دوست دارم داداشی پاسخ:فدای تو داداش جون تو وقت ندارم وقتم ازاد شد میترکونم

بیتا و مهتاب
ساعت22:19---12 ارديبهشت 1392
اهنک وبت تو حلقموووووووووووون!!!!!!پاسخ:تو حلقتون تا چشاموتون دراد:-) مرسی که اومدین

حسین
ساعت20:08---10 فروردين 1392
سلام داداش محمد گلم منو شناختی جرمنیم...داداش وبلاگت عالیه هرروز سر میزنم ایشالا تو رشته ی ورزشیتم موفق باشی برا مسابقات انتخاب بشی...سال خوبی داشته باشی داداش
پاسخ:قربونت داداشی خیلیی اقایی توهم قرمز پوش میشی تو ازادی میبینمت پا به توپ


کتایون
ساعت21:11---9 فروردين 1392
شهدا شرمنده ایم
پاسخ:واقعا!!! مرسی که دوباره اومدین وبلاگم


roya
ساعت11:48---9 فروردين 1392
سلام دختر صحرا هستم تنکیو از تعریفتون سال نوتونم مبارک هم اکنون در وبلاگ من لینک شدید سر بزنید بازم متشکرم


پاسخ:چشم دختر صحرا منتظر نظراتت هستم قربانت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, ] [ 11:13 ] [ محمد ] [ ]